Jan 2, 2012

New song for my friends :')

Assalammualaikum :) Aku malu nk nyanyikn utk korang. Korang baca je lah liriknya je k?
Hee :'D

Bkn mudah bg ku utk melepaskn persahabatan ini..
Aku berharap agar mereka tidak melupakan ku... hooo~ ooo~
Doakn aku agar ak dpt rakan yg baik seperti kamu..
Mungkin pemergian aku ini tk seberapa..haaa~

Aku mohon jgn lah lupakan aku~
Jgnlah lupakn waktu kita suka dan dukaaa..
Banyak yg kita lalui bersamaa..
Aku tak ingin bersendiri..

Kata org berkwan biarlah seribuu..
Tapi bagi ku, merekalah yg terbaik utk kuu..
Aku tak ingin bersedih keseorangan.. Tolong jgn lupakn aku.. Hooo~ ooo~

Kau telah mewarnai dunia ku..
Kau juga telah ceriakn hidup ku..
Kau memberi semangat pada ku..
Engkau bagaikn pelangi~ hooo ooo.


Credit to: Syarfa, Zila, Farah, Iyra, Izlin, Atiqah, Ain :')
Menangis aku buat lirik ni -,- aku mmg emo.

No comments:

Post a Comment